آناتومی جهنم بسیار از این پیشتر میرود. یک زن جوان (آمیرا کاسار) به یک مرد همجنسگرا (روکو سیفردی) پول میدهد تا چندین شب برای صحبت کردن در مورد بدن زنانه به دیدار او برود، به خصوص قسمتهایی از بدن زن که به قول بریا از نظر مردان زننده هستند. درحالیکه که رمانس، با تصاویری که به صورتی طعنهآمیز درخشان هستند و با زیباییشناسی سافت پورنوگرافی عرضه شده است، آناتومی جهنم تصاویری هولناک و کثیف دارد. تصاویر فیلم به گونهای هستند که هم برای مخاطبان سینمای هنری و هم برای بینندگان حرفهای فیلمهای پورنو ناآشنا و غریب هستند: خون قاعدگی، یک دیلدو سنگی، یک پرنده کوچک و بچههایی که در حال دکتربازی هستند.
فیلم تلاشی بوده برای رفتن به ورای مرزهای پذیرفته شده، بریا میگوید:
فیلم در مورد دیدن چیزهای غیرقابل دیدن است. میخواستم فیلمی درباره وقاحت بسازم. قوانینی علیه وقاحت وجود دارد اما من میخواستم بدانم از نقطهنظر هنری این امر چه معنایی میدهد، نه از نقطهنظر قانونی که شما را از هنرمند بودن منع میکند.
او در موردآناتومی جهنم چنین ادعا میکند:
من میخواهم به مردم فیلمی نشان دهم که نمیتوانند تحملاش کنند تا بفهمند چقدر بدبختاند که این قدر تحملشان کم است. مردم میپرسند چرا صحنه تولد را به آن صورت در رمانس قرار دادهام و من جواب میدهم چون تو از من این سوال را میپرسی.
روکو سیفرِدی بازیگر و کارگردان فیلم پورنوگرافی است. برای او صحنههای آزارخواهی جنسی بسیار قابل توجه است و او در بیش از ۴۵۰ فیلم پورنو بازی کردهاست.مستندی درباره زندگی او به نام ROCCOساخته شده است.
آمیرا کاسار فرانسوی: Amira Casar؛ زادهٔ ۱ مهٔ ۱۹۷۱ یک هنرپیشه و مانکن اهل فرانسه است. پدر آمیرا کرد تبار و مادرش نیز یک خوانده اپرای روس تبار میباشد. از فیلمها یا برنامههای تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است میتوان به سن لوران و ترانسیلوانی و مرا به نام خودت صدا بزن اشاره کرد.
Teetering on the edge of overwhelming ennui, a lonely and dejected woman pays a gay man to join her for a daring, four-day exploration of sexuality in which both reject all convention and smash all boundaries while locked away from society in an isolated estate. Only when the man and woman confront the most unspeakable aspects of their sexuality will they have a pure understanding of how the sexes view one another.
Dans l’une de ces boîtes pour homosexuels où l’on se côtoie sans se rencontrer et où la musique techno rythme les mouvements des corps, un homme danse sans se préoccuper de ce qui l’entoure.
Intruse au milieu de cette communauté, une jeune femme est en proie au désespoir. Elle se rend dans les toilettes de l’établissement et, d’un coup de lame de rasoir, s’ouvre les veines. Un inconnu pénètre dans les lieux à cet instant et porte secours à la malheureuse.
Rétablie, la jeune femme fait une fellation à son sauveur puis lui propose un étrange marché : contre rétribution, il devra, pendant quatre nuits, la regarder par là où elle n’est pas regardable. En fait, elle le paye pour qu’il la regarde et l’écoute parler d’elle, de ses désirs, du corps féminin, et des peurs qu’elle suscite chez l’homme. Malgré son aversion première, l’homme participe physiquement à ce « contrat ».
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.