یک دانشجوی پیشین دانشگاه ایالتی اورگان در غرب امریکا به دلیل ثبت یک ویدئوی برهنه از خود در کتاب‌خانه‌ی دانشگاه توسط پلیس دستگیر و با اتهاماتی روبه‌رو شده است.






یک دانشجوی پیشین دانشگاه ایالتی اورگان در غرب امریکا به دلیل ثبت یک ویدئوی برهنه از خود در کتاب‌خانه‌ی دانشگاه توسط پلیس دستگیر و با اتهاماتی روبه‌رو شده است.
“کندرا ساندرلند” ۱۹ ساله که به انجام “عمل زشت” در “مکان عمومی” متهم شده، در صورت اثبات جرم، می‌تواند با محکومیت تا یک سال حبس و ۶ هزار دلار جریمه روبه‌رو شود.
به نوشته‌ی وب‌سایت “نیویورک دیلی نیوز”، خانم ساندرلند این ویدئو را پاییز گذشته و احتمالا برای یک وب‌سایت چت زنده ضبط کرده است. او درحالی‌که از پشت میز کتاب‌خانه نشسته، چند بار پستان‌هایش را آشکار می‌کند و حتی برای لحظاتی دست به خودارضایی می‌زند. در پس‌زمینه‌ی ویدئو نیز چند دانشجو رد می‌شوند. بر روی این ویدئوی ۳۱ دقیقه‌ای، لوگوی یک وب‌سایت سکس‌چت زنده دیده می‌شود.
Kendra Sunderland-1

“کندرا ساندرلند” که تا ترم بهار در دانشگاه اورگان ثبت‌نام کرده بود، دانشجوی سال اول یک برنامه‌ی علمی “خانواده و توسعه انسانی” بود. به گفته‌ی استیو کلارک، سخنگوی دانشگاه، او پیش از انتشار این ویدئو از این دوره کناره رفته بود و این موضوع ارتباطی با ویدئو نداشته است.

آقای کلارک این ویدئو را “مایه‌ تاسف” خواند و در عین حال، ابراز امیدواری کرد که این مورد، اولین و آخرین مورد از دانشجویان دانشگاه اورگان باشد که به خاطر یک کلیپ سکسی آماتور ضبط‌شده در فضای دانشگاه معروف می‌شود.
ساندرلند که بر اساس اعلام پلیس در شهر “کوروالیس” ایالت اورگان زندگی می‌کند، درخواست‌ها برای پاسخ به سوالات را بدون جواب گذاشته است.
از سوی دیگر در اطلاعیه دانشگاه اورگان در این خصوص آمده که هرچند ماموران حفاظت دانشگاه فضای کتاب‌خانه را همواره تحت نظر دارند، اما تحت نظر داشتن تمام دانشجویان در یک ساختمان شش طبقه “غیرممکن” است.