سکس دوربینی از بهترین اتفاقاتی است که در صنعت فروش سکس افتاده و رو به گسترش است٬ به یمن پیشرفت تکنولوژی و اینترنت.زنی که ناشناس٬در خانه امن خود رو به دوربین نشسته و میتواند با هر رفتار ناشایست و غیرمحترمانه یا تقاضاهای نامطلوب طرف مقابل٬ تنها با یک کلیک او را حذف یا ساکت می کند.

در تلگرام به کانال سه پنج بپیوندید تا از تازه‌ترین مطالب آن باخبر شوید:


برگردان: گلنار شاوردی
شهر مدلین در کلمبیا: من از خرید متنفرم، مخصوصاً خرید لباس. برای همین وقتی‌ بانوی اول صنعت سکس مجازی بزرگسالان از من دعوت کرد که همراه دو تا از بهترین مدل‌هایش برای خرید لباس بروم بلافاصله قبول کردم.
شرلی لارا یک تولید کننده معمول پورنو نیست. به عنوان مدیر اجرائی ۳۱ سالهٔ وبسایت Chaturbate،  لارا تنها زن در هیأت اجرائی صنعت ۱۰ میلیون دلاری سکس مجازی بزرگسالان است. به ادعای خودش او یک فمینیست است و از این موقعیتش استفاده می‌کند تا مرزهای تفکرات فمینیستی را گسترش دهد به صنعتی که معمولا با احقاق حقوق زنان همخوانی ندارد.
همینطور خرید با او خیلی‌ خوش میگذرد.
1
در حالی‌ که بسیاری از انتقاد‌های کوبنده این صنعت اینترنتی را غیر اخلاقی‌ و بدنام می‌دانند، تعداد رو به افزایشی از مردم به شکل پنهانی در لحظات تنهاییشان نگاهی‌ به اینها میاندازند. آمار و اعداد این ادعا را ثابت میکنند. سکس از طریق دوربین سریعترین رشد را درمیان دیگر انواع صنعت سکس آنلاین داراست. اگر شما هیچوقت آن را روی اینترنت ندیده اید باید بدانید که بسیار عظیم است. دست اندرکاران این صنعت می‌گویند ترافیک اینترنتی سکس ماجزی برابر مجموع ترافیک اینترنتی گوگل و فیسبوک است. سردستهٔ وبسایت های سکس از طریق دوربین، LiveJasmin می‌گوید که حدود ۶۰ میلیون کلیک در روز در آن ثبت شده. این نشان‌دهندهٔ (دیدن) تعداد زیادی از پستان و باسن است.
رشد سریع صنعت وبکم بزرگسالان همچنین صدها هزار شغل پر درآمد در اقتصاد اینترنتی جدید ایجاد کرده. بسیاری از افرادی که در این بازار کار ظهور کرده اند زنان جوان و مادران مجردی هستند که استقلال مالی‌ به دست میاو‌رند در حالی‌ که در محیط امن خانه هایشان کار میکنند.
لارا می‌گوید: “بسیاری از دختران کالج از این طریق راهشان را برای ادامه تحصیل باز میکنند، و بسیاری از مادران اکنون قادر هستند که از پس تامین مخارج خانواده به راحتی‌ برآیند و زمان بیشتری را با کودکانشان بگذرانند.” این توانمند سازی زیادی است. آنها آنچه که انجام میدهند را تحت کنترل دارند و اگر هر گونه چیزی برایشان بیش از حد ناراحت کننده شود آنها خیلی ساده می توانند لپ تاپ را ببندند و بروند.
2
اما نمایش دادن خود در فضای مجازی عمومی‌ خطراتی هم دارد. میلی‌ مارتینز یک مدل مستقل کلمبیایی که معمولا وقتی‌ که جلوی  دوربین میرود بین ۷۰۰ تا ۲۰۰۰ تماشاچی (آنلاین) دارد، می‌گوید چندین بار از طرف یک فرد دیوانه در آمریکا  تهدید به مرگ شده.  وبسایت چتربیت اقدام به ممنوع کردن استفادهٔ این کاربر از این وبسایت می‌کند . این مدل ۲۱ ساله می‌گوید که اجازه نخواهد داد  که یک آدم روانی‌ او را بترساند. او می‌گوید: “من نمیخواهم که تنها به خاطر یه سری آدم دیوانه از این کار دست بکشم.”
میان دختران مدل اینترنتی جسارت و سرکشی یک ویژگی‌ مشترک است. زنانی که من در نمایشگاه برنامه های سکس آنلاین آمریکای لاتین، در کلمبیا با آنها صحبت کردم می‌گویند: کار آنها خیلی‌ بیشتر از یک شغل است، کارشان از به دست آوردن استقلال اقتصادی گرفته تا عادی سازی رابطهٔ جنسی‌، گسترش مفاهیم هنری و آموختن اینکه چگونه با مردان یه مذاکره موفقیت آمیز داشته باشند را در بر می گیرد.
مارتینز همراه جدید خرید من می‌گوید : “در صفحه اینترنتی شخصیم، من به مردم اجازه نمی‌دهم که به من بگویند چه کار کنم. اگر آنها شروع کنند به درخواست‌های اضافی، اونوقت خیلی‌ راحت صداشون را قطع می‌کنم. مردم در صفحه من از اون چیزی که من هستم لذت میبرند اگر کسی‌ به شما بگه که چیکار باید بکنید اونوقت شما فقط یک عروسک خیمه شب بازی‌ هستید. این من نیستم، من دوست ندارم که رئیس داشته باشم یا اینکه مردم بهم بگن چیکار کنم. من یک روح آزادم.”
مارتینز از یک خانواده مرفه میاید و می‌گوید که جلوی وبکم میرود برای اینکه این کار را دوست دارد نه برای اینکه به آن احتیاج دارد.  حتی خیلی‌ از برنامه های او درباره سکس نیست، فقط جلو دوربین مسخره بازی‌ در میاورد. اما او می‌گوید که کارهای سکسی‌ را هم دوست دارد چون بخشی از وجود اوست.
او همچنین می‌گوید: چتربیت به من این اجازه را داد که تمایلات جنسی‌‌ام را به شکل طبیعی و مثبت نشان دهم. من قضیه را اینجوری میبینم.
3
با در نظر گرفتن اینکه تا حالا چندین ویدیو از او در حال خود ارضائی در فضای اینترنتی پخش شده، امیدواریم که در چندین سال آینده هم او همینطور به قضیه نگاه کند.  (شکستن) این تابو ممکن است در پنج یا ده سال آینده برایش به این جالبی‌ و هیجان انگیزی نباشد، اگر دیدگاه جامعه در این باره با سرعت این صنعت پیشرفت نکند، شانس مارتینز برای یافتن شغلی‌ متفاوت را محدود می‌کند. اما در حال حاضر مارتینز می‌گوید که با این موضوع مشکلی‌ ندارد.
اما آیا او خودش را یک فمینیست می‌دانند؟
او پاسخ میدهد: “نمیدونم، اما من همیشه از این واقعیت دفاع می‌کنم که پسر‌ها و دختر‌ها حقوق یکسان دارند، پس آره، شاید من کمی‌ فمینیستم، از کسانی‌ که دیگران را قضاوت میکنند خوشم نمی‌آید.”
با اینکه گفت که از قضاوت کردن دیگران خوشش نمیاد اما من بهش گفتم که کت سیاهی که تو مغازه امتحان کرد خیلی‌ بهش میامد.
4
همکارش مولی بروک دیگر مدل اینترنتی مستقل می‌گوید: راز جلوی دوربین رفتن این است که به خودتان اطمینان داشته باشید مشتریها در جستجوی سکس به صفحهٔ شما می‌آیند اما به خاطر آن زن می‌مانند.
افرادی هستند که می‌آیند چون فکر میکنند که شما زیباید،اما شخصیت شما بیشترین اهمیت را دارد چون آن چیزیست که آنها را آنجا نگاه می‌دارد.
لارا پیش بینی‌ می‌کند همینطور که این صنعت رشد می‌کند، مدل‌های اینترنتی و صنعت پورن آنلاین بزرگسالان تبدیل به جریان اصلی‌ خواهد شد و وقتی‌ این اتفاق بیفتد  نگاه جامعه به رفتارهای جنسی‌ زنان تغییر خواهد کرد.
5
“این جریان دارد پذیرفته تر میشود. تعداد بسیاری از مدل‌های اینترنتی وجود دارند که یک جریان غالب هستند. این خوبه که می بینیم رفتارهای جنسی‌ زنان از طرف جریان اصلی‌ پذیرفته میشود.”
  • فروشندگان سکس مجازی (Camgirls):  زنانی که روبه دوربین ژستهای سکسی‌ می‌گیرند ودر ازادی آن پول دریافت میکنند.
منبع: فوسیون

در تلگرام به کانال سه پنج بپیوندید تا از تازه‌ترین مطالب آن باخبر شوید: