علیرضا کریمی کشتی‌گیر ایرانی که شکست عمدی‌اش برای عدم مواجهه با اسراییل خبرساز شده است، در استوری اینستاگرام خود، پیامی از داریوش اقبالی خواننده سرشناس ایرانی را منتشر کرده است.











































گفتند هر کسی گفته با اسراییل کشتی نگیرید پاداشت را هم بدهد!

برای دومین مرتبه است که با قرعه اسراییل در مسابقات جهانی مواجه می شوم. یک‌بار نیز در مسابقات جهانی جوانان در سال ۲۰۱۳ به قرعه اسراییل خوردم و به حقم که مدال طلا بود نرسیدم. آن زمان قهرمان آسیا هم شده بودم و به من گفتند به اندازه پاداش قهرمان جهان که ۴۰ سکه بود به تو می دهیم اما وقتی پدرم پس از مسابقات جهانی ۱۳۹۲ با نامه فدراسیون کشتی به وزارت ورزش رفت و خواستار عمل مسوولان به قول‌شان شد به او گفته بودند، “به ما ربطی ندارد که پاداش کشتی نگرفتنش مقابل اسراییل را بدهیم. بروید از هر کس که گفته با اسراییل کشتی نگیرید پاداش‌تان را از او بگیرید”در نهایت هم به جای ۴۰ سکه فقط یک کارت هدیه یک میلیون تومانی دادند و تمام!

علیرضا کریمی: گفتند به ما چه با اسراییل کشتی نگرفتی!
نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم ایران با اشاره به اینکه برای دومین مرتبه بدلیل کشتی نگرفتن با حریف اسراییلی از رسیدن به مدال طلای جهان بازمانده است، گفت: وقتی شنیدم باید ببازم، دنیا روی سرم خراب شد.
امیدوارم مسوولان این‌بار بر خلاف قبل به قول‌شان عمل کنند و پاداش من را بدهند.
اسراییل ظالم است اما زحمات من را نادیده می‌گیرند، ظلم نیست؟

من ماه‌ها برای رسیدن به مدال طلای جهان زحمت کشیدم و براحتی می‌توانستم به مدال طلای جهان برسم. قبول دارم اسراییل ظالم است و ظلم می‌کند اما اگر باز هم مسوولان ورزش ما براحتی زحمات من را نادیده بگیرند ظلم نیست