کوئنتین تارانتینو،‌ کارگردان برنده اسکار، اعلام کرده است که از ساخت فیلم تازه اش منصرف شده، چون فیلمنامه اش به دست کارگزاران هالیوودی افتاده است.

تارانتینو گفته است ممکن است نظرش عوض شود
کوئنتین تارانتینو،‌ کارگردان برنده اسکار، اعلام کرده است که از ساخت فیلم تازه اش منصرف شده، چون فیلمنامه اش به دست کارگزاران هالیوودی افتاده است.
تارانتینو گفت زمانی از لو رفتن متن فیلمنامه وسترن به هالیوود باخبر شده که کارگزارهای مختلف به دفتر کارش زنگ زدند و بازیگران زیر پوشش خود را برای بازی در نقش های فیلم پیشنهاد دادند.

او گفت که “خیلی خیلی ناراحت” است.تارانتینو که با وبسایت سینمایی ددلاین گفتگو می کرد گفت که فیلمنامه اش (با عنوان Hateful Eight) را فقط به شش نفر داده بوده است.

تارانتینو که برای فیلم جانگو آزادشده اسکار بهترین فیلمنامه اوریجینال را در سال گذشته برد، گفت:‌”من نسخه اول فیلمنامه را تمام کرده بودم و تصمیم نداشتم تا زمستان سال بعد فیلمبرداری را شروع کنم.”

این کارگردان ۵۰ ساله گفته است که تصمیم دارد فیلمنامه را به شکل کتاب منتشر کند و بعد از چند سال، دوباره به ساخت فیلم آن فکر کند.
تارانتینو گفته است که این فیلمنامه را به سه بازیگر از جمله تیم راث داده است که در دو فیلم اولش،‌ سگهای انباری و پالپ فیکشن، بازی کرده بود.
او گفت:‌”می دانم که تیم راث این کار را نکرده. یکی دیگر از بازیگرها فیلمنامه را به کارگزارش داده بوده که بخواند، و حالا آن کارگزار فیلمنامه را به دست همه آدم های هالیوود رسانده.”
نوامبر سال گذشته، خود تارانتینو خبر پروژه تازه اش را در شوی تلویزیونی جی لنو اعلام کرده بود.
او حالا گفته است: “من کتابش را منتشر می کنم. کارم با آن تمام شده. می روم سراغ کار بعدی.” ولی در عین حال گفت که ممکن است کلا نظرش عوض شود.
“اگر منبع الهامم به من زنگ بزند که این کار را بکنم، این کار را می کنم.”
جانگو آزادشده پرفروش ترین فیلم تارانتینوست که در سراسر جهان ۴۲۵ میلیون دلار فروخت و نامزد ۵ اسکار شد.