144-32.jpgامیرکاستاریکا (کارگردان سرشناس اروپا) ضمن تجلیل از سینمای اصغر فرهادی، از این سینماگر ایرانی با کلیپی که از فیلم‌های او ساخته بود، تقدیر کرد.



                                                                     لایک زنی فیس بوک ما

 توییتر سه پنج را به دوستان خود اضافه کنید
امیرکاستاریکا (کارگردان سرشناس اروپا) ضمن تجلیل از سینمای اصغر فرهادی، از این سینماگر ایرانی با کلیپی که از فیلم‌های او ساخته بود، تقدیر کرد.
به گزارش خبرنگار بخش سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،اصغر فرهادی که در جشنواره فیلم «امیر کاستاریکا»(صربستان) به عنوان مهمان ویژه حضور دارد، مورد استقبال این فیلمساز قرار گرفت.
این جشنواره که کاستاریکا آن را در سال ۲۰۰۶ در نزدیکی مرز صربستان پایه‌گذاری کرده هر ساله از ۱۸ تا ۲۳ ژانویه (28دی تا 3 بهمن ) برپاست.
امسال فیلم «گذشته» به کارگردانی اصغر فرهادی به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره، به نمایش درآمد و پس از نمایش فیلم «گذشته» در مراسمی، امیر کاستاریکا ضمن تجلیل از سینمای اصغر فرهادی و فیلم «گذشته» جایزه‌ای به این فیلمساز اهدا کرد.
او کلیپی را که به عنوان هدیه به او براساس فیلم‌های فرهادی ساخته بود با همراهی موسیقی زنده گروه موسیقی‌اش به نمایش گذاشت.
اصغر فرهادی در این جشنواره برای دانشجویان کارگاه آموزشی برگزار کرد.
به گزارش ایسنا،این فیلمساز ایرانی به همراه پائولو سرنتینو (کارگردان ایتالیایی)، فرانسوا اوزن (فیلمساز فرانسوی)، برنیس بژو (بازیگر فیلم گذشته)، تیدری فرمائو (از مسئولان جشنواره کن) و همچنین یانوش کامینسکی (فیلمبردار لهستانی که فیلم «فهرست شیندلر» را در کارنامه خود دارد) در این جشنواره حضور دارند.

تقدیر امیر کاستاریکا از حضور فرهادی

جشنواره‌ی کاستاریکا با حضور فرهادی

جشنواره‌ی کاستاریکا با حضور فرهادی

جشنواره‌ی کاستاریکا با حضور فرهادی

جشنواره‌ی کاستاریکا با حضور فرهادی

کاستاریکا و اصغر فرهادی

جشنواره‌ی کاستاریکا

جشنواره‌ی کاستاریکا با حضور فرهادی

برافراشته شدن پرچم ایران در جشنواره‌ی کاستاریکا

اصغر فرهادی در جشنواره‌ی کاستاریکا

امیر کاستاریکا