اظهارات یک هنرپیشه و مجری زن مصری که گفته دیدن پورن می‌تواند به مردان مجرد کمک کند، با انتقاد شدید و واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی روبرو شده است.خانم انتصار، ۴۴ ساله، که مجری یک برنامه گفت‌وگوی تلویزیونی است چند روز پیش در این برنامه گفت: “مردانی که از افتادن به گناه (به خاطر انجام عمل جنسی) می‌ترسند، می‌توانند با دیدن فیلم‌های سکسی و پورن خود را آرام کنند… این فیلم‌ها برای مردان مفید است، به خصوص کسانی که تجربه سکس قبل از ازدواج را ندارند.”






اظهارات یک هنرپیشه و مجری زن مصری که گفته دیدن پورن می‌تواند به مردان مجرد کمک کند، با انتقاد شدید و واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی روبرو شده است.
خانم انتصار، ۴۴ ساله، که مجری یک برنامه گفت‌وگوی تلویزیونی است چند روز پیش در این برنامه گفت: “مردانی که از افتادن به گناه (به خاطر انجام عمل جنسی) می‌ترسند، می‌توانند با دیدن فیلم‌های پورن خود را آرام کنند… این فیلم‌ها برای مردان مفید است، به خصوص کسانی که تجربه سکس قبل از ازدواج را ندارند.”
او در این برنامه تلویزیونی‌ اذعان کرد که فیلم سکسی و پورن تماشا می‌کند و با درخواست‌ها برای مسدود کردن سایت‌های یا کانال‌های تلویزیونی سکسی مخالفت کرد.

اظهارات خانم انتصار موجی از انتقاد را به دنبال داشت. یک گروه هوادار دولت در مصر علیه او به دادستانی شکایت کرده و این هنرپیشه مسلمان را به “فسق و فجور” متهم کرده است.
اظهار نظر عمومی درباره مسائل جنسی در مصر، موضوعی جنجالی و خلاف عرف محسوب می‌شود.
سخنان خانم انتصار در حالی مطرح شده که در سال‌های اخیر جرایم جنسی در مصر افزایش یافته و دولت در واکنش به این موضوع مجازات مزاحمت جنسی را تشدید کرده است.
سازمان ملل متحد در سال ۲۰۱۳ گزارشی منتشر کرد که می‌گفت ۹۹.۳ درصد از زنان مصری به نوعی مزاحمت و آزار جنسی را تجربه کرده‌اند.