جورج کلونی حاضر نشده است عذرخواهی روزنامه دیلی میل را در خصوص انتشار گزارشی مبنی بر مخالفت مادر نامزدش با ازدواجشان بپذیرد.جورج کلونی در یادداشتی که در روزنامه یواس ای تودی منتشر شده، نوشته است: “دیلی میل می دانست که این گزارش غلط است و با این حال چاپش کرد.”

جورج کلونی حاضر نشده است عذرخواهی روزنامه دیلی میل را در خصوص انتشار گزارشی مبنی بر
مخالفت مادر نامزدش با ازدواجشان بپذیرد.جورج کلونی در یادداشتی که در روزنامه یواس ای تودی منتشر شده،
 نوشته است:“دیلی میل می دانست که این گزارش غلط است و با این حال چاپش کرد.
“او نوشته است: “این روزنامه بدترین نوع روزنامه زرد است.
روزنامه ای که به زیان خوانندگانش از خودش واقعیت‌بافی می کند.”
He put thought into it: The 52-year-old actor helped design the ring which used an ethically mined diamond

جورج کلونی می گوید مادر امل عمل الدین به هیچ وجه مخالف ازدواجشان نیست

این گزارش نخستین بار روز دوشنبه در وبسایت دیلی میل منتشر شد ولی پس از مدتی در پی انتشار اعتراض جورج کلونی حذف شد.
در این گزارش ادعا شده بود که مادر امل علم الدین، نامزد جورج کلونی، به دلایل مذهبی با ازدواج دخترش با جورج کلونی مخالف است. به نوشته این روزنامه باریا، مادر علم الدین دلش می خواسته که دخترش با یکی از معتقدان به فرقه دروز ازدواج کند.
فرقه دروز با حدود ۷۰۰ هزار نفر پیرو، عمدتا در لبنان، سوریه، اسرائیل و اردن رواج دارد. دروز مبتنی بر دین اسلام است ولی از ادیان دیگر هم عناصری را در خود جای داده است.
The ring: Clooney presented Alamuddin with a seven-carat diamond engagement ring on April 22, according to People; a photo of the rock was revealed on their May 12 coverدر گزارش دیلی میل ادعا شده بود که برخی از دوستان نزدیک خانوادگی امل علم الدین به این روزنامه گفته اند که باریا علم الدین “به نصف بیروت گفته است که دخترش می توانسته ازدواج بهتری کند.”
دیلی میل بابت “هرگونه ناراحتی پیش آمده” به دلیل انتشار این گزارش پوزش خواسته بود.
آقای کلونی در یادداشتی که دیروز،‌ دهم ژوئیه، در واکنش به این گزارش نوشت، تکذیب کرد که مادر نامزدش پیرو این فرقه است و گفت که او به هیچ وجه مخالف این ازدواج نیست.
او دیلی میل را به مسئولیت ناپذیری متهم کرد و نوشت که در این روزگار، “سوء‌استفاده از اختلافات مذهبی” مصداق مسئولیت ناپذیری است.
جورج کلونی در یادداشت امروز خود،‌ بابت عذرخواهی دیلی میل تشکر کرده و اضافه کرده است: “اما من هیچ وقت آن را نخواهم پذیرفت.”