بنیامین بهادری فعال سیاسی نبود، ولی‌ از شهرت زیادی برخوردار بود تا حادثه‌ای برای او بتواند همانند شایعه ” فرار پیمان عارفی” و شایعه “درگذشت بهروز وثوقی” بمب خبری ایجاد کند. هر سه اتفاق جنجال برانگیز پس از انتشار بزرگترین فساد مالی ترکیه ( که تا این لحظه منجر به استعفای دو وزیر ترکیه شد ) روی داد، که عامل اصلی‌ آن‌ به گزارش دویچه وله فارسی یک ایرانی‌ اصل به نام رضا ضراب که در اعترافات خود نام رئیس خود را فاش کرده است
Benjamin سه‌ بمب خبری با چه انگیزه ای: شایعه فرار زندانی سیاسی، تصادف مشکوک خواننده پاپ، شایعه مرگ بازیگر سرشناس
آیا برای وزارت اطلاعات کار دشواریست تا راننده پژو ۲۰۶ که شماره پلاک از این راننده فراری در اختیار مأموران پلیس انتظامی و راهنمایی و رانندگی قرار گرفته است را شناسایی و دستگیر نماید؟ احتمال اینکه مسببین حادثه تصادف بنیامین بهادری، همانند مهدی اقبال که پس از شایعه سازی و اتهام به پیمان عارفی که به سراغش رفت و با او عکس گرفت، در مراسم عزاداری همسر خواننده پاپ حضور یافته باشند چقدر است؟
پس از تنظیم این گزارش، در خبر‌ها آمد که مقصر مرگ همسر بنیامین شناسایی شد. آنطور که بنیامین گفته، هنوز نمی داند راننده متواری را می بخشد یا نه و تصمیم دارد با او صحبت کند تا ببیند دلیل رانندگی‌اش با آن سرعت غیر معمول چه بوده است؟
آیا مقصر مجازات خواهد شد یا مانند بسیاری از پرونده‌های قضائی شامل مرور زمان خواهد شد؟
یا سوالات زیادی دیگری که مطرح میشود و هنوز برای آنها پاسخی موجود نیست …
                                          توییتر سه پنج برای مطلب فرهنگی و هنری


سپیده دم – ۲۲ روز پیش در تاریخ ۱۲ آذر ۱۳۹۲ حشمت طبرزدی از پایه گذاران جبهه متحد دانشجویی در صفحه فیس‌بوک رسمی‌ خود مطلبی با عنوان “دور جدید سرکوب‌ها شروع شد” در رابطه با “برخورد هشدار آمیز به برخی فعالان سیاسی از طریق تصادف‌های ساختگی و اقداماتی از این دست که رو به گسترش است” منتشر نمود.
 صلح نیوز یکی‌ از رسانه‌‌های حکومتی  ۲۴ آذر ۱۳۹۲ خبر دروغین “خوشحالی‌ و رضایت خانواده ستار بهشتی‌” از روند رسیدگی به پرونده ستار بهشتی‌  منتشر کرد. این در حالیست که داماد خانواده ستار بهشتی‌ از فشار نیروهای امنیتی پرده برداشت که در تاریخ  پنجشنبه, ۲۱ آذر , ۱۳۹۲ در سایت سپیده دم منتشر شد:
 “گفتند بگویید ستار در تصادف رانندگی کشته شده و به شما پول هم می دهیم .. گفتم: بگم کجا تصادف کرده؟ توی اوین یا فتا؟ گفت: خفه میشی‌ یا خفه ا‌ت کنیم؟ گفتم: ما با نان کارگری بزرگ شده ایم ولازم نداریم ”
پس از گذشت ۱۵ روز از هشدار  حشمت طبرزدی،  زیبا صادق‌زاده همسر پیمان (امیر رضا) عارفی، و ناهید رحمانی، مادر پیمان، روز چهارشنبه گذشته (۲۷ آذر / ۱۸ دسامبر) هنگام بازگشت از مسجد سلیمان، محل تبعید پیمان عارفی، در سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند و تا این لحظه جزئیات این تصادف مرگ بار در رسانه‌‌ها منتشر نشده است.
پرسش هایی که توسط مینا سیگل فعال سیاسی مقیم آمریکا مطرح شده و در تاریخ ۲ دی‌ ۱۳۹۲ در صفحه فیس‌بوک سپیده دم منتشر شد: ولی‌ تا کنون هیچ پاسخی به این سوالات داده نشده: این تصادف چگونه رخ داده ؟ مقصر کی بوده ؟ خود اینها چپه کردند و از جاده پرت شدند بیرون ؟ با چه سرعتی میرفتند ؟ زدند به کسی؟ کسی به آنها زده ؟ زن بوده ؟ مرد بوده ؟ با ماشین بوده ؟ با کامیون بوده ؟ با موتور بوده ؟ آن شخص یا آن اشخاص چی شدند ؟ زخمی شدند ؟ سالم فرار کردند؟ ایستادند تا پلیس بیاید؟ … هیچ گزارشی از این تصادف در رسانه ای وجود دارد؟
بعد از اعتراضات گسترده در فیس بوک و سایتهای اجتماعی در ارتباط با درگذشت همسر و مادر پیمان عارفی در سانحه رانندگی رسانه‌ها اعلام داشتند پیمان عارفی با وثیقه یک میلیاردی از زندان به ‌مرخصی یک هفته‌ای برای خاکسپاری همسر و مادرش آمده است …
بنیاد برومند: گفتنی است برخی از رسانه‌های اصلاح طلبان در ایران در خبری عجولانه از فرار پیمان عارفی در پی مرخصی از زندان خبر داده بودند!
به نظر شما این افراد که خود را اصلاح طلب می‌نامند، آیا قادر هستند با این رفتار جامعه را اصلاح کنند؟ مهدی اقبال شخصی‌ که در یک سوی ماجرا به شایعه “فرار پیمان عارفی” دامن زد، و او را تررویست نامید، … پس از افشا شدن این دروغ شتابان خود را به خانه برادر پیمان عارفی رسانید، و در کنار پیمان عارفی که چنین مصیبتی بر سرش آمده نشست، عکس گرفت و خودش را به عنوان دوست پیمان به رسانه‌‌ها معرفی‌ کرد!
روز گذشته با نوشتن کامنتی در صفحه سپیده دم خواهان آن‌ شد که صبر کنیم! احتمال دادیم که از رفتار خود پشیمان شده باشد … پرسیدیم چرا صبر کنیم؟ چرا معذرت خواهی‌ نمی‌کنید؟ آیا منتظر راهکار جدید از طرف آقای خاتمی هستید؟ … چند ساعت بعد پاسخ داد: “خوب صبر نکنید و به این روش ادامه بدید. به نظرتون چیزی عوض می‌شه؟ “
به نظر شما این افراد تا چه زمانی‌ از تاکتیک خریدن وقت که از محمد خاتمی و دیگر مقامات جمهوری اسلامی آموختند، برای حل بحران هایی که خودشان می‌آفرینند، می‌توانند استفاده کنند؟
فرد دیگری که در آن سوی دیگر ماجرا به شایعه فرار پیمان عارفی، البته با یک روش متفاوت دامن زد مسیح علی‌ نژاد بود که ایشان هم بدون عذر خواهی‌ انتقاداتی که متوجه شخص خودش بود، با تغییر جهت خطاب به دیگران مطرح کرد. به زودی مطلبی در این رابطه منتشر خواهیم کرد.
********
۲۰ روز پیش در تاریخ ۱۲ آذر ۱۳۹۲ حشمت طبرزدی از پایه گذاران جبهه متحد دانشجویی در صفحه فیس‌بوک رسمی‌ خود مطلبی با عنوان “دور جدید سرکوب‌ها شروع شد” در رابطه با “برخورد هشدار آمیز به برخی فعالان سیاسی از طریق تصادف‌های ساختگی و اقداماتی از این دست که رو به گسترش است” منتشر نمود.
صلح نیوز یکی‌ از رسانه‌‌های حکومتی ۲۴ آذر ۱۳۹۲ خبر دروغین “خوشحالی‌ و رضایت خانواده ستار بهشتی‌” از روند رسیدگی به پرونده ستار بهشتی‌ منتشر کرد. این در حالیست که داماد خانواده ستار بهشتی‌ از فشار نیروهای امنیتی پرده برداشت که در تاریخ پنجشنبه, ۲۱ آذر , ۱۳۹۲ در سایت سپیده دم منتشر شد:
“گفتند بگویید ستار در تصادف رانندگی کشته شده و به شما پول هم می دهیم .. گفتم: بگم کجا تصادف کرده؟ توی اوین یا فتا؟ گفت: خفه میشی‌ یا خفه ا‌ت کنیم؟ گفتم: ما با نان کارگری بزرگ شده ایم ولازم نداریم ”
پس از گذشت ۱۵ روز از هشدار حشمت طبرزدی، زیبا صادق‌زاده همسر پیمان (امیر رضا) عارفی، و ناهید رحمانی، مادر پیمان، روز چهارشنبه گذشته (۲۷ آذر / ۱۸ دسامبر) هنگام بازگشت از مسجد سلیمان، محل تبعید پیمان عارفی، در سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند و تا این لحظه جزئیات این تصادف مرگ بار در رسانه‌‌ها منتشر نشده است.
اخبار دروغ فرار پیمان را چه کسانی منتشر کردند؟
https://www.balatarin.com/permlink/2013/12/23/3467308
بنیاد برومند: گفتنی است برخی از رسانه‌های اصلاح طلبان در ایران در خبری عجولانه از فرار پیمان عارفی در پی مرخصی از زندان خبر داده بودند!https://www.facebook.com/BoroumandFoundation/posts/500857930033010