روپی دختر دانشجویی که در دانشگاه واترلو در کانادا درس می خواند
عکسی را در راستای پروژه عکاسی خود در اینستاگرام منتشر می کند. 






روپی دختر دانشجویی که در دانشگاه واترلو در کانادا درس می خواند، عکسی را در راستای پروژه عکاسی خود در اینستاگرام منتشر می کند. عکسی که توسط مدیران این شبکه اجتماعی با این توضیح که این عکس بدلیل مغایرت با قوانین حذف شده است، حذف میشود. این دختر دانشجو با انتشار دوباره عکس و انتشار نامه ای اعتراض خود را به این برخورد ابراز می کند.




روپی خطاب به مدیران اینستاگرام نوشته: شما عکس زنی کاملا پوشیده که در دوران قاعدگی به سر می برد را به خاطر آنچه مغایر با چارچوب های خود دانسته اید حذف کرده اید. من دوباره این عکس را منتشر می کنم چرا که هیچ قانونی نقض نشده است.




من از جامعه زن ستیزی معذرت نمی خواهم که بدن زن را با لباس زیر در قالب ابژه جنسی نشان میدهد اما آن را با لکه ای ناشی از روند طبیعی بدنش تحمل نمی کند.


من هرماه برای تداوم نسل بشر خونریزی را تجزبه می کنم. اما اکثر افراد جامعه از این روند طبیعی دوری می کنند. درحالی که همین افراد با موضوعاتی چون پورنوگرافی، سوء استفاده جنسی از زنان و خشونت جنسی علیه آنها به راحتی کنار می آیند. ما زنان به خاطر چیزی سرزنش میشویم که مانند نفس کشیدن در زندگی مان امری است طبیعی و اجتناب ناپذیر.