استدعا دارم از تجاوز به حقوق معنوی-مادّی من یعنی اجرای موسیقی‌هایم، حتّا اگر برایتان منافعی در پی دارد، دست بردارید. زیرا من با شمایان همسو نبوده و نخواهم بود!






 در پی انتشار خبر کنسرت شب موسیقی فیلم مسعود کیمیایی
اسفندیار منفردزاده: آقای کیمیایی! عاجزانه تقاضا دارم موسیقی‌هایم را اجرا نکنید
موسیقی ما – به دنبال انتشار خبر برگزاری کنسرت شب موسیقی فیلم مسعود کیمیایی در سایت «موسیقی ما»، آهنگساز تعدادی از فیلم‌های این کارگردان نامدار سینما، خواستار توقف آنچه شد که «تجاوز به حقوق معنوی و مادی» آثار خود خوانده است. در پی انتشار این خبر، اسفندیار منفردزاده با ارسال نامه‌ای به سایت «موسیقی ما» از دوست و همکار قدیمی‌اش «عاجزانه» درخواست کرد که این روند را متوقف کند. این نامه را در ادامه عیناً می‌خوانید:

«از راه «پایگاه خبری-تحلیلی» شما برای خبررسانی به مخاطب‌های شما!

از شما آقای رضا [بهزاد] عبدی و «استاد مسعود کیمیایی» عاجزانه -به‌درستی عاجزانه- استدعا دارم از تجاوز به حقوق معنوی-مادّی من یعنی اجرای موسیقی‌هایم، حتّا اگر برایتان منافعی در پی دارد، دست بردارید. زیرا من با شما همسو نبوده و نخواهم بود!

از موسیقی فیلم «سفر سنگ» تا امروز آثار بسیاری برای این برنامه وجود دارند که با اجازه از سازندگان آنها می‌توانند به‌کار آیند!

سپاس‌گزار از نشر این تقاضا.
بدرود!
اسفندیار
مهربانی کنید تا ناگزیر به تغییر گفتار نباشم!»

پیش از این مدیر موسسه فرهنگی هنری گلچین آوای شرق از برگزاری کنسرت شب موسیقی فیلم مسعود کیمیایی در تاریخ 15 مردادماه در تالار وزارت کشور خبر داده بود: «در اين اجرا موسيقي فيلم‌هايي چون رئيس، حكم، جرم، متروپل، گروهبان، اعتراض، دندان مار، رضا موتوري، ‌داش‌آكل، قيصر و… توسط اركستر سمفونیک و به رهبری بهزاد عبدی اجرا مي‌شود كه در چند قطعه رضا يزداني به عنوان خواننده ميهمان اركستر را همراهي مي‌كند.»

منبع: موسیقی ما