در حالی که پس از لو رفتن فیلم‌نامه «هشت نفرت انگیز» کوئینتین تارانتینو اعلام کرده بود این پروژه را کنار خواهد گذاشت،‌ اما با تغییر عقیده این کارگردان،‌ این فیلم هم‌اکنون مراحل فیلم‌برداری خود را در کلرادوی آمریکا سپری می‌کند.





در حالی که پس از لو رفتن فیلم‌نامه «هشت نفرت انگیز» کوئینتین تارانتینو اعلام کرده بود این پروژه را کنار خواهد گذاشت،‌ اما با تغییر عقیده این کارگردان،‌ این فیلم هم‌اکنون مراحل فیلم‌برداری خود را در کلرادوی آمریکا سپری می‌کند.
فیلم جدید کارگردان کهنه‌کار هالیوودی،‌ یک اثر ۷۰ میلیمتری وسترن خواهد بود که داستانش در سال ۱۸۷۰ میلادی رخ می‌دهد. این فیلم پس از نسخه اولیه فیلم «شهامت واقعی» با بازی جان وین،‌ که در سال ۱۹۶۹ ساخته شد، دومین پروژه‌ مهم سینمایی است که در ایالت کلرادوی آمریکا ساخته می‌شود.
گروه فیلمبرداری منتظر بارش برف در این ایالت بودند تا پروژه جدید تارانتینو در سرما و بوران و در یک چراگاه ۹۰۰ هکتاری کلید بخورد.
پوستر طراحی شده برای فیلم «هشت نفرت انگیز»پوستر طراحی شده برای فیلم «هشت نفرت انگیز»
داستان فیلم‌نامه ۱۴۶ صفحه‌ای تارانتینو از جایی آغاز می‌شود که بوران، یک دلیجان را از مسیرش منحرف می‌کند. «هشت نفرت انگیز»، درباره یک گروه بی‌رحم و بی‌اعتماد به‌هم است که بر حسب اتفاق از یک ناکجاآباد سر در می‌آورند.
ماجرای فیلم حدود ۱۰ سال پس از جنگ داخلی آمریکا و در نیمه دوم قرن نوزدهم اتفاق می‌افتد. توفان و کولاک باعث می‌شود که چند جایزه بگیر، چند مظنون تحت‌تعقیب، و تعدادی راهزن و چند مسافر که گذشته مشکوکی دارند در یک‌جا جمع شوند و وقایعی اتفاق بیفتد که آن‌ها حس ‌کنند شاید هرگز به مقصد نرسند.
ساموئل ال‌جکسون، کرت راسل، چنینگ تاتوم، جنیفر جیسن‌لی، تیم راث، دمیان بیشیر، مایکل مدسن، والتن گاگینز و بروس درن، بازیگران فیلم جدید تارانتینو را تشکیل می‌دهند.
اوایل سال گذشته میلادی بود که اعلام شد فیلم‌نامه پروژه جدید تارانتینو، یعنی «هشت نفرت انگیز» لو رفته است و او دیگر قصد ساخت آن را ندارد.
تارانتینو آن زمان گفته بود: «خیلی، خیلی افسرده‌ام‌. نسخه اول فیلم‌نامه‌ای را تمام کرده بودم و قرار بود زمستان بعد آن را کارگردانی کنم، یعنی یک سال دیگر. فیلم‌نامه را به شش نفر دادم و ظاهرا لو رفته است».
رجی هادلین از تهیه‌کنندگان فیلم قبلی این کارگردان یعنی،‌ «جانگو رها شده» یکی از کسانی است که فیلم‌نامه وسترن «هشت نفرت‌انگیز» را در اختیار داشته است.
سه بازیگر هم فیلم‌نامه را در اختیار داشتند: مایکل مدسن، بروس درن و تیم راث که هر سه قبلا با تارانتینو همکاری کرده‌اند.
تارانتینو گفته بود که مطمئن است تیم راث این کار را نکرده. در مقابل او فکر می‌کرد مدیر برنامه بروس درن که در شرکت CAA کار می‌کند، فیلم‌نامه را در هالیوود به همه داده است؛ هرچند که CAA این احتمال را رد کرد.
پس از این ماجرا، احتمال‌های متعددی برای سرنوشت «هشت نفرت انگیز» به میان آمد. یکی از آن‌ها احتمال چاپ آن به صورت رمان بود.
تارانتینو در این‌باره گفته بود: «می‌خواهم آن را چاپ کنم. فعلا این تصمیم را گرفته‌ام. من فیلم‌نامه را به شش نفر دادم و اگر نمی‌توانم تا این حد به آن‌ها اعتماد کنم، پس تمایلی هم ندارم آن را بسازم. چاپش می‌کنم. کارم با این پروژه تمام شد. می‌روم سراغ کار بعدی».
چندی بعد اعلام شد که پس از لو رفتن فيلم‌نامه و انصراف تارانتينو از ساخت آن، او قصد دارد مراسم فيلمنامه‌خوانی آن را، تنها برای يک‌بار روی صحنه ببرد.
اما با همه این‌ها تارانتینوی ۵۲ سال نتوانست از فیلم‌نامه خود صرف نظر کند و با همه حواشی،‌ بالاخره آن را جلوی دوربین برد.
وسترن تازه این کارگردان قرار است از نوامبر سال ۲۰۱۵ روی پرده سینماها برود.
فیلم قبلی تارانتینو، ‌«جانگوی رها شده» با استقبال عام و خاص مواجه شد و علاوه بر فروش ۱۶۰ میلیون دلاری‌اش در سینماهای آمریکا،‌ توانست دو اسکار بهترین فیلم‌نامه را برای او، و بهترین بازیگر نقش دوم مرد را برای کریستف والتز به ارمغان بیاورد.
«سگ‌های انباری»، «پالپ فیکشن»، «جکی براون»، «بیل را بکش» و «حرامزاده‌های لعنتی» دیگر ساخته های این کارگردان محبوب هالیوودی هستند که طرفداران زیادی در بین سینمادوستان دارند.
تارانتینو تا به حال دو بار با فیلم‌نامه‌هایش «جانگو» و «پالپ فیکشن»، موفق شده که هم جایزه اسکار و هم گلدن گلوب را به دست بیاورد.
شاید پس از اتمام ساخت «هشت نفرت انگیز»،‌ تارانتینو بالاخره آستین‌هایش را بالا بزند و پروژه‌ای که مدت‌هاست تصمیم دارد آن را انجام دهد،‌ عملی کند؛ چند سالی می‌شود که حرف از ادامه ساخت پروژه پرطرفدار «بیل را بکش» در میان است و هر از چندگاهی این کارگردان اعلام می‌کند که قسمت سوم این فیلم را خواهد ساخت.
شاید پس از دومین وسترن تارانتینو،‌ نوبت به جلد سوم «بیل را بکش» هم فرا برسد.