جوانان ما با خوشحالی نوشتند: ابرو گوندش با یک ترک تبریزی ازدواج کرد و برخی از فعالین ترکان ایران نیز با فخر ازدواج ابرو گوندش با رضا ضراب را در رسانه خود تبلیغ نمودند و جشن گرفتند.















                                     
                                          

                                         توییتر سه پنج برای مطلب فرهنگی و هنری


وقتی در سر نباشد عقل تن بیچاره را عذاب خواهد داد

جوانان ما با خوشحالی نوشتند: ابرو گوندش با یک ترک تبریزی ازدواج کرد و برخی از فعالین ترکان ایران نیز با فخر ازدواج ابرو گوندش با رضا ضراب را در رسانه خود تبلیغ نمودند و جشن گرفتند.



بنا به گزارش رسانه‌های ترکیه، رضا ضراب به اتهام شرکت در پولشویی ۸۷ میلیارد یورویی باز داشت شد.

هشتاد و هفت میلیارد یورو یعنی حدود دو برابر بودجه ایران و رضا ضراب از نزدیکان بابک زنجانی می باشد و بابک زنجانی با بیت رهبری، رفسنجانی و روحانی ارتباط دارد.

فردی بنام “رضا ضراب”،مذهبی و یا به ظاهر مذهبی با مقامات ایران ارتباط دارد با خواننده‌ای ازدواج می کند که آن خواننده هیچ باکی ندارد که کپل‌هایش را نمایش دهد و مقامات سیاسی و دینی ایران نیز با “رضا ضراب” و “بابک زنجانی” مشروب خوار ارتباط و “بابک زنجانی” در شمال عراق مسلح دیده شده و با “سید حسن میرکاظمی” رابطه دارد.

نه فقط دو خط تحقیق نداریم در خصوص “رضا ضراب”، بلکه با خوشحالی نوشتیم: ابرو گوندش با یک ترک تبریزی ازدواج کرد.

منبع: صفحه ترک‌های خراسان

بابک زنجانی می‌گوید که حسن میرکاظمی دوست اوست و اگر برای دفاع از کشورش به اسلحه دست برده، (به سمت مردم در تظاهرات) کار خلافی انجام نداده است.

بابک زنجانی می‌گوید افتخار می‌کند به اینکه “به عنوان بازرگان برای جمهوری اسلامی کار می‌کند”.

روح الله خمینی میگفت: اگر بی حجابی نشانه تمدن است پس حیوانات متمدن ترند

وزیر کشور دولت روحانی می‌گوید: نیروی انتظامی در مکان های عمومی باید به وظایفش در حوزه عفاف و حجاب عمل کند

محمد خاتمی می‌گوید: ما طرفدار نظام هستیم و تقویت نظام را می‌خواهیم . ما می‌خواهیم اصل نظام باشد و دنبال همین هم هستیم!

و در ادامه می‌گوید:

« هميشه نبايد ايده‌آلي فکر کرد. مگر وقتي دوران ما بود همه‌چيز ايده‌آل بود؟ بالاخره مشکلاتي بود که يا ناشي از ضعف خود ما بود يا شرايط و اقتضائات جامعه ايجاب مي‌کرد. ممکن است توقعاتي داشته باشيم ولي نشود، يعني واقعاً عملي نباشد. ولي آنچه واقع شده است مبارک است و آثار خيرش هم در جامعه آشکار است. »

با نگاهی‌ به ازدواج های فامیلی درجمهوری اسلامی ایران و بررسی‌ روابط خانواده‌های خمینی، خامنه‌ای، خاتمی، رفسنجانی‌ ، پور محمّدی … و پست و مقام‌های تقسیم شده میان آنها، شاید بتوانیم علت بسیاری از تصمیم گیری‌های سیاسی اصلاح طلبان و شخص محمد خاتمی، و مماشات او با خامنه‌ای و اصرار او در مخالفت با دمکراسی غیر دینی، که از قول مردم ایران گفت: “در این کشور دموکراسی‌ مستقر نخواهد شد، و دموکراسی‌ غیر دینی علاوه بر اینکه مستقر نخواهد شد، ما نمی‌خواهیم و اکثریت جامعه ما نمیخواد” را بهتردرک کنیم.