يكي از بازيگران سريال «شهرزاد» درباره نحوه پايان‌بندي اين سريال صحبت كرده است. هرچند خبرگزاري منتشركننده اين مصاحبه متذكر شده ديگر بازيگر اين سريال روايت ديگري از اين ماجرا ارائه كرده اما لورفتن پايان اين سريال، خبر سايت‌هاي غيررسمي و صفحات مجازي شد.

روايت بازيگر«شهرزاد» از پايان اين سريال
بزرگ‌آقا می‌میرد؟ 
 يكي از بازيگران سريال «شهرزاد» درباره نحوه پايان‌بندي اين سريال صحبت كرده است. هرچند خبرگزاري منتشركننده اين مصاحبه متذكر شده ديگر بازيگر اين سريال روايت ديگري از اين ماجرا ارائه كرده اما لورفتن پايان اين سريال، خبر سايت‌هاي غيررسمي و صفحات مجازي شد.
روز گذشته، ٢٤ فروردين، خبرگزاري ميزان مصاحبه‌اي با ساقي زينتي، بازيگر سينما و تلويزيون، منتشر كرد. اين بازيگر كه در نقش «مل‌مل» در سريال شهرزاد نيز بازي كرده، به نحوه اتمام داستان اين سريال اشاره كرده است. البته اين خبرگزاري در بخشي از متن منتشرشده عنوان كرده است كه «یکی دیگر از بازیگران سریال شهرزاد در گفت‌وگو با میزان، روایت متفاوتی را از پایان این سریال نقل کرد که باید دید در ادامه سریال چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد».
زینتی در مورد نقش خود در سريال اظهار كرد: «حسن فتحی کارگردان بسیار خوش‌فکری است و هر بازیگری آرزوی همکاری با او را دارد که این اتفاق در شهرزاد برای من رخ داد؛ البته این را هم باید بگویم که در ابتدا قرار بود نقش دایه بچه‌های بزرگ‌آقا را بازی کنم که نقش بسیار پررنگی بود اما در ادامه، فیلم‌نامه عوض شد و این نقش به من رسید. روزی هم که سر صحنه رفتم به حسن فتحی این موضوع را گفتم و او در پاسخ به من گفت با وجود اینکه نقش مل‌مل در شهرزاد نقش کوچکی است؛ اما اگر خوب از آب دربیاید، دیده می‌شود که خداراشکر این اتفاق هم افتاد».
او در مورد تأثير اين سريال در جذب مخاطب عنوان كرد: «با خروجی خوب سریال شهرزاد، مردم از شبکه‌های ماهواره‌ای به سمت یک سریال ایرانی گرایش پیدا کردند و با توجه به اینکه این سریال برای مردم ملموس بود، توانستند با آن ارتباط برقرار کنند. با توجه به امکانات خوبی که در اختیار حسن فتحی قرار گرفته بود، او توانست آنچه را که در ذهنش است، به‌خوبی پیاده کند. به‌همین‌دلیل توانست یک اثر الف ویژه ارائه دهد».
زینتی افزود: «من ٢٥ سال است که کار بازیگری را پیگیری می‌کنم اما گاهی مجبوریم به‌خاطر حضور برخی بازیگران تازه‌کار در یک فیلم بیش از صدبرداشت داشته باشیم تا مورد قبول کارگردان واقع شود. به‌همین‌دلیل اگر در این سریال بازیگران حرفه‌ای نبودند و حس خوبی را به طرف مقابل انتقال نمی‌دادند، هیچ‌وقت خروجی کار به این زیبایی نبود».
اين بازیگر در مورد قسمت‌هاي بعدي اين سريال گفت: «فصل دوم سریال شهرزاد در مرحله پیش‌تولید است و در اردیبهشت‌ماه ضبط می‌شود. در رابطه با ادامه داستان هم باید بگویم طبق اطلاعات من، بزرگ‌آقا کشته و شیرین، دختر او، راهی تیمارستان می‌شود، به‌همین‌دلیل بچه به شهرزاد تعلق می‌گیرد و او با فرهاد ازدواج می‌کند. با کشته‌شدن مل‌مل در قسمت ٢٢ توسط شیرین‌مردم برای من در کوچه و خیابان دلسوزی می‌کردند و به‌همین‌ترتیب مشخص می‌شود که آنها با این نقش ارتباط خوبی برقرار ‌کرده‌اند».
او خاطرنشان کرد: «می‌خواهم روی این نکته تأکید کنم که اگر شرایط مطلوبی در یک فیلم برای یک بازیگر فراهم باشد به‌طوری که او دغدغه‌ گرفتن حقوق خود را نداشته باشد، خروجی کار خوب از آب درمی‌آید».
این در حالی ست که پیش از این نیز ابوالفضل پور عرب بخشهایی مهم از داستان را بازگو کرده و پرده از نسبت قباد و حشمت برداشته بود
ه گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری میزان، سریال نمایش خانگی “شهرزاد” که تاکنون بیست قسمت از آن گذشته است با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده است.


در این میان حرف و حدیث هایی در خصوص داستان این سریال زده می شود که روزنامه هفت صبح با انتشار گفت وگویی از ابوالفضل پور عرب داستان این سریال را به گونه ای لو داده است.


بنابراین گزارش ،ابوالفضل پور عرب در گفت وگویی قصه کامل حشمت و قباد در سریال شهرزاد را مطرح کرده است که در ادامه بخش از آن را باهم می خوانیم.


پور عرب در این گفت و گو با روزنامه هفت صبح گفت: حشمت زمانی که همسرش حامله بوده به جنگ می رود و مدت حضورش در جنگ آنقدر طولانی می شود که همه خیال می کنند که کشته شده ودیگر هیچ وقت برنمی گردد.

بعد از مدتها بالاخره جنگ تمام می شود و برمی گردد و آن موقع است که می فهمد زنش مرده است و کاملا از ماجرا سر در می آورد.


برادر “بزرگ آقا” که زن و پسر نوزادش را به زور به عمارت خودش برده و زنش را کشته است، ادعا می کند که قباد پسر خودش است در واقع حشمت تمام این مدت می دانسته که قباد پسر خودش است اما هیچ وقت راجع به آن به هیچ کس حرفی نمی زند و این راز را همیشه برای خودش نگه می دارد.