گوگوش با همکاری سیاوش قیمشی آهنگ جدیدی به نام ۴۰ ساله منتشر کرد. این نخستین همکاری این دو چهره موسیقی ایران است و با حال و هوای اعتراضات اخیر در ایران . گوگوش و سیاوش قمیشی اگر با چهل سال خواستن نشون بدن که با معترضان و کنار مردم اند خیلی هم خوب اما ترانه، موزیک و ویدئو واقعا مبتدی، ضعیف و افتضاح. با این همه تجربه اخه این چه اهنگی بود ما با این اهنگ برقصیم این دیس دیس واسه چیه یه اهنگی میساختین که روح داشته باشه حس داشته باشه ..










گوگوش با همکاری سیاوش قیمشی دو آهنگ جدید منتشر کرد. این نخستین همکاری این دو چهره نامدار موسیقی ایران است و با حال و هوای اعتراضات اخیر در ایران تنظیم شده است.
سیاوش قمیشی آهنگساز این آثار است و در یکی از ترانه ها نیز با گوگوش همخوانی می کند.
این ترانه ها «چهل سال» و «شاهد» نام دارند و توسط «رها اعتمادی» شاعر نامدار ایرانی سروده شده است. چهل سال و شاهد ساعاتی پیش در فضای مجازی منتشر شد و بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشت.

سه شنبه موزیک ویدئوی چهل سال نیز منتشر شد و طرفداران گوگوش و سیاوش قمیشی شاهد هم آوایی هنرمندان محبوب خود در این پروژه مشترک هستند.
در تدوین این موزیک ویدئو از تصاویر و فیلم های داخل ایران استفاده شده و با مضمون اعتراضی ترانه چهل سال همخوانی دارد.
این عنوان اشاره ای است به چهل سال حکومت جمهوری اسلامی که در این ترانه به «کابوسی» توصیف شده که مانع خواب، سحر شدن و تابش مردم است.
گوگوش از جمله هنرمندان ایرانی است که در سالهای اخیر توجه خاصی به رویدادهای سیاسی و اجتماعی داشته و با انتشار آثار مختلف به شرایط نامساعد و ناهنجاری های کنونی ایران اعتراض کرده است.
او چندی پیش کنسرت بزرگش در «هالیوود بول» لس آنجلس را به زنان ایرانی تقدیم کرد و در بخش های مختلف برنامه از مبارزات آزادیخواهانه مردم ایران حمایت کرد.